HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.27. 06:39 g3m1n1

Day #11-12

Oh well :)

Na komolyra fordítva a szót:

Tegnap tényleg semmi sem történt, kivéve az a néger faszi lepett meg, amikor megkérdeztem (nem alaptalanul), hogy honnan származik,  és azt választolta, hogy Kínából. Mondtam is neki, hogy a szeme nagyon hasonlít...(itt emberek nincs egy native taxisofőr sem). Plusz mára már végleges lett, hogy maradok még egy hetet. Az a kollégám, akivel otthon fogok együtt dolgozni a projekten még szabadságon van, tehát itt több hasznomat veszik. Szerencsére gyorsan lezavarták a repjegymódosítást, meg a hotelfoglalát, így várhatóan nem lesz gond a holnap estével (akkor kellene ugye hazaindulnom, tehát az eredeti tervek szerint már nincs számomra hely... de aztán van, mint megtudtam).

Munka után nem mentem sehová, csak lementem a medencéhez, feszíteni kicsit, mint pók a lucernásban (az új napszemüvegemben... semmi extra, csak nem süt a szemembe a nap). Elkezdtem azt a könyvet olvasni nyugiban, amit Henki barátom adott kölcsön, hogy a repülőn legyen mit olvasni, mely a különböző maffiacsoportosulásokról dokumentumféle iromány. Tényleg érdekes, nehéz abbahagyni. Így ma is azt tettem munka után, annyira belemélyedtem, hogy nem is volt nagyon kedvem újra felöltözni, és menni egy tengeri herkenytűs helyre megint. Persze erőt vettem magamon, mégiscsak ma van az utolsó estéjük a srácoknak. A hely neve: Pappadeaux Seafood Kitchen. Olyan kaják állatok uralkodnak abban az étteremben, hogy szörnyű. Mondanom sem kell gondolom, hogy a tearendelésem után az első kérdésem az volt, hogy van e csirke. Szerencsémre volt... így azt rendeltem. Se jó se rossz nem volt, max drága, az eddigi helyekhez képest, ahol eddig jártam. A többiek nem is tudom mit rendeltek, olyan rákféle valamit, de hogy milyet, azt nem tudom. Meg voltam lepődve, mikor kihozták, hogy milyen undorító, valami páncélféleség a tányéron, plusz gáz dressing, de a legdurvább a köret volt... úgy nézett ki, mint egy agyvelő, pedig "krumplit" kértek... mikor megpillantottam, hogy a páncél üres, már nem tudtam mit gondoljak, aztán felvilágosítottak, hogy a páncél azért üres, mert a kifogásolhatónak tartott burgonya (ami agyvelőhöz hasonlított) igazából eredetileg a páncélba tartozik, és nem burgonya, de a páncél csak dísz, már előre kiszedték a tartalmát, úgy tálalták. Ekkor olyat változott a világszemléletem, mint mikor kiderült, hogy a világegyetem tágul... méghozzá gyorsulva... magyarul nem értettem semmit, de egy valaminek örültem, hogy nem azt rendeltem :)) Megittam a szokásos 3 adag teámat, belepiszkáltam a csirkébe és már be is fejeztem a vacsit. Hazahozott egy úgynevezett Hotel shuttle.. nem is tudtam, hogy van ilyen, ingyen hazahoznak, ha a közelben vagy, vagy elvisznek a közelbe ha kéred. fasza kis terepjárószerű valami volt, jófej driverrel.

Ami korábbra tartozik csak lusta vagyok visszamenni a blogban, és megkeresni, időrendben hol lenne a helye, az csak annyi, hogy elég fáradt voltam ma egész nap, mert reggel 7-re kellett mennünk, hogy résztvegyünk egy másfél órás oktatáson, de megérte, mert sok érdekes dolgot hallottam, és nagyon jó volt az előadás. Lassan elkezdődik a fejlesztés, nem csak dumálunk róla... :)

Vettem 2 doboz cigit (alig vártam, hogy elfogyjon a mentholos marbi (kék), amit véletlenül választottam) a vacsi után (kiderült 150m-re tőlem vagy egy bolt, ott lehet cigit venni.

 

Nem tudom mi lesz a hétvégi program egyedül, az biztos, hogy az egyik napon csak sütkérezni fogok, és olvasni a maffiás könyvet, aztán meg majd meglátjuk. Van valami vizipark, meg állatkert, talán az egyikbe elmegyek, mert nem nagyon van mit fotózni mostanában, kicsit fel kell pörögni, élményeket gyűjteni... kb jobb volt, mikor nem volt ruhám, akkor történtek a dolgok ha kellett ha nem, most meg semmi. Mondjuk nem is vártam, hogy a 2 hétből minden nap olyan élményekkel érkezzek meg a szállásomra, hogy tátva maradjon a szám, de azért nem kellene ennyire öregesre venni a figurát szerintem. Van egy megbizatásom Iphone HDMI kábelt venni a pótfaternak, meg valami kis biszbasz csecsebecsékkel felvértezni magam a hazaútra, illetve gumicukor megrendelést is kaptam... Szóval nem fogok unatkozni, de ez nem jelenti azt, hogy hatalmas élményeim lesznek hétvégén...:)

Oh, jut eszembe... ma reggel (6:20-kor) elindultunk taxival, a szokásos címet mondtam, vissza sem kérdezett a taxis, majd egyszer csak lekanyarodott a megszokott útról, de ezt csak akkor vettem észre, amikor elhajtottunk egy IMAX mozi mellett. Ekkor döbbentem rá, hogy ezt a mozit az autópályáról szoktam látni, kb 2-3 km (2mi) távolságban... Mikor szóltam, útirányt változtatott, és kirakott ahol kellett. Nem nagyon örült a sofőr, hogy nem amcsi a bankkártyám - gondoltam ki nem szarja le, minek örülsz - és kérte, hogy írjam rá a telefonszámom is a blokkra vagy check-re, hogy ha nem sikerül a tranzakció, akkor majd tudjon hívni. Az utazás általában 15 dolcsi, talán picit több... de most 22,xx volt, a kis kitérő miatt, de a papírra 21-et írt, próbált rendes lenni.. plusz egy dolcsi tip-et rányomtam, örülj köcsög, aztán "leindigózta" kártyát, és elment. kb 1 órával később zizeg a telefonom, nem egyszer nem kétszer, hanem 6x. Ki a tököm keres, és mit akarhat ennyire, - gondoltam - de kiderült, hogy banki tranzakciók miatt kapom sorba az SMS-eket... 6 próbálkozás volt, de nem 22-t akart leemelni a cég hanem 25-öt, és mindezt 6x megpróbálta.. mindegyik tranzakciót visszautasította a bank, hogy mi okból nem tudom, de jól tette, mert ekkora összegről szó sem volt.. Érdekes, hogy egyszer sem tudta leemelni a pénzt, miközben eddig mindig sikerült a taxis fizetés, és mindig annyit, amennyit ráírtunk a számlára. Mindegy, nem hívott utána, hogy valami baj van, meg ha hívott volna, sem veszem fel, mégiscsak magyar suttyó vagyok én is, nem? :)))

Nem sikerült valami normális időrendbe szervezni az egészet, de majd hétvégén megpróbálom összeszedni a gondolatokat történéseket időrendben.

Oh, még valami... na ez már lassan gáz: Ma kaptam a levelet, hogy ha megyek haza, akkor vegyek pár tojást, mert kész a konyhám, legalábbis megy a sütőm, a főzőlapom, és a páraelszívóm... készíthetem az első rántottám. Szép az élet nem? :) Ha hazamegyek, tuti annyi rántottát eszem meg, hogy hányni fogok...

Alakul minden, mint púpos gyerek a prés alatt, és ez a lényeg.

Kellemes reggelt és pénteket mindenkinek, és jó hétvégét, ne várjatok, nem megyek haza :)

Mr. Laszlo Gyorkos (aki megkóstolta a krokodil vagy aligátor húsát is... egy biztos, valami 4lábú baromni nagy hüllőről makogtak nekem)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr632251116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

janikahhh (törölt) 2010.08.27. 09:57:02

ELSŐ!

Hooters nem volt? Képek? Valami, vagy bármi?

K.

g3m1n1 2010.08.27. 16:35:53

Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira, elmegyek. Ezt nem hagyom ki, ha már egy karnyújtásnyira van :))) Képek is lesznek tuti, meg beszámoló is, ha lesz miről beszámolni....:)
süti beállítások módosítása