HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.24. 06:11 g3m1n1

Day #9

Welcome again,

Szomorú vagyok... egy jó blogravaló élményem sem volt ma. Se késés, se semmi...

Felkeltem, kajálni is volt időm, szokásos, rántotta - valami húspogácsa szerűség, jam, kenyér, joghurt, banán. Utána átmentem 8:00-ra a brazil cimborákhoz, nem kellett sokat várnom, taxival munkahely, majd munka. Elég jól haladtam a munkával, de azért még van mit tennem rendesen. Komáim találtak egy helyet a neten, ahol minden hétfőn és kedden ingyenes pokerverseny van. Azt mondták a keddire eljönnek... Hát hiába, én már a hétfőire is elmentem :))

Egy asztalon játszottunk, játék közben csorogtak az emberek az asztalhoz. Szokásos kivárós, majd elbukós taktikám most is valóra vált :))

Nem nagyon jöttek a lapok, ezért néha kockáztattam. 2 allinnal 2 embert ejtettem ki, figyeltek is, hogy ki ez a Chris Jesus Fergusson utánzat. Mind a kétszer riveren kaptam meg a flusht, így hullottak mint a legyek. Harmadjára turnon 4 szinem volt (mind a 3 alkalommal kör), valaki allint meg és megadtam. Kezemben KJh volt, gondoltam flushre jó leszek megint... Ha nincs Axh a kezében biztos voltam benne, hogy jó vagyok.. és nem az volt a kezében, mégsem voltam elég, a kis sunyinák bejött a straight flush amikor nekem a K high flush... faszom!!!! Hát mindig nem lehet nyerni, ez most is megvalósult. A hangulat nagyon jó volt, megvolt mindenki felé a respecta :))

Az asztalnál ült egy kiropraktor  zöld műtős ruhában, egy kedves öreg bácsika, egy Erik (PokerStarson MuffDiver) nevű igazi texaszi fazon - aki úgy nézett ki, mint a Bikini énekese, D. Nagy, haja, arca mindene), egy baseballsapkás mexikói, fülessel a fülében (Ő vert meg riveren), nem hallotta mit mondunk, de lehet nem is értette volna, jobb volt neki a zene... de a végén csak második lett szerencsére. Volt egy fiatal csaj is, aki kb 10 perc alatt kihullott, aztán Ő osztott. Megosztottam ismereteimet Velük, kérdezgettek honnan jövök, hol dolgozom, kb mi az a Magyarország, mekkora, mennyien laknak.. persze a létszám mértékegységén kívül nem egy nyelvet beszéltünk. Én mondtam a területet négyzetkilóméterben, ezek azt sem tudták mi az, de az nem is baj, hanem hogy googlizni kellett a váltószámot..... Na ne vicceljünk már, 1,6 a km és a mi között a váltószám, ami mondjuk 2 a negyediken per tíz, a négyzetmérföld az 2 a nyolcadikon /100, így mire kiguglizták kbra mondtam, mi a helyzet (2,56) :))) Utána felvilágosítottam Őket, hogy a Rubik kocka, a gyufa (remélem nem tévedtem), az atombomba meg a golyóstoll is nekünk köszönhető, néztek, mint texasi burjú az újkapura :) 

A végén gratuláltak, míg megjött a taxim jól elbeszélgettunk. Taxi megjött, viszlát holnap, és már itt is vagyok... Szóval nagyon részletesen is ennyi történt... Hátha holnap jobb szerencsém lesz. Aki esetleg erre jár valamikor hétfő vagy kedd este, ajánlom figyelmébe, nagyon kedves a csapat, jó a társaság, lokál kis hely, semmi puccos cucc. Link.

Jó éjt mindenkinek, holnap sem lesz élménytelibb a nap, mert ugyanez lesz kb a program.

 

Oh, majdnem elfelejtettem.... Már kezdtem megszokni a meleg és a páradús levegőt, amikor ma egy órát esett az eső, (nem nagy mennyiség jött fentről), de ahhoz épp elég volt, hogy harapni lehessen a levegőt, olyan páratartalmat biztosítson, viszont ahhoz kevés volt, hogy a levegőt lehűtse :((( Jah, és láttam a cég udvarán egy mókust is, édesen ugrált a viszonylag nagy fűben, míg elvertem a délutáni cigimet.

Több érdekességgel már tényleg nem tudok szolgálni, így is nagyon leadtam a minőséget, mélyebbre nem akarok sűllyedni, inkább akkor nem írok.

 

Jó reggelt mindenkinek.

Mr. Laszlo Gyorkos (a majdnem PokerStar)

U.I: Legalább már a pókert is kipipáltam, ha a Hootersen túlvagyok, akkor 4-ből 3 meglesz :))

U.I.2: Fotó nem készült ma, mert nem lehetett a pokert fotózni, de a helyről csináltam 2 nagyon halvány képet, azt most gyorsba felnyomom FBre a szokásos könyvtárba.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr842242889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása