HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.19. 07:21 g3m1n1

Day #4

 Hát újra itt kedveseim :)))

 

Örömötökre, vagy bánatotokra, de ma nem lesz negatív élmény, sem hosszú blog. Tudjátok a jóból megárt a sok, legalábbis ezt mondják a nagyok :)

Akkor kezdjük is el, hogy mihamarabb végezzünk!

Ma korábban kellett kelnem, mint máskor, emiatt korábban is keltem... van ez így :). Az oka, hogy valami egyeztetés miatt egy telekonfereciára kellett beérni reggel 7re. Emiatt kimaradt a fini reggeli a hotelben, pedig időt is nyertem, mivel a legújabb szerzeményű ingem mint reggel kiderült, olyan fasza, hogy szinte magát vasalja ki... ezzel nem számoltam. :) (by the way, aki nem tudná, hajnali 3kor megérkezett a csomagom, reggelk gyorsan át is vettem, hogy esélyem se legyen újra elveszíteni) Mindegy, a lényeg hogy időben beértünk tárcsáztuk a megfelelő számot, és vártuk a másik oldalt -, akihez a kérdéseinket intézni kellett volna -, hogy vonalba jöjjön. 20 percnyi várakozás után rájöttünk, hogy ez beszoptuk, így lementünk a kantinba reggeliért. A brazil barátaim mindenféle egészséges dolgot összeválogattak, mint pl kukoricavalami plusz kakaó, én gondoltam maradok annál, amiben tuti van bizalmam, az pedig a tojás megkapatva egy kis baconnel, sonkával. Ott a szemem előtt készítette el egy feka jófej srác, kesztyűvel a kezén. Ha mér nem mondtam volna eddig, akkor a cégnél 3 fő szempont van, és ezek fontossági sorrendben a következők: safety, security, work. Magyarra lefordítva hamarabb basznak ki a cégtől, ha vétesz a biztonság ellen, mintha rosszul végeznéd a dolgod. Lássunk erre sebtiben 2 aprócska példát:

- ma pl az egyik kollégával jöttünk lefelé a lépcsőn, és a security (nem securitate!!!) szólt neki, hogy úgy haladjon a lépcsőn, hogy legalább egyik kezével fogja a korlátot.

- a munkahely területén a parkolóban 10 MPH a sebességkorlátozás, és trafipaxoznak is. Ha meghaladod, kb behivatnak a főnöködhoz, és nem ejnyebejnye van, hanem rendesen megbüntetnek... nem akarok hazudni, nem tudom mi a bünti, de tudom, hogy nagyon komolyan veszik az ilyesmit.

 

Hol is tartottam.... reggeli... szóval miután kész lett a mennyei manna, mentem a pénztárhoz. Linda: "How are you doing, sweetie?.. előadtam Neki, hogy megvan a csomagom, aminek kifejezetten örült... de mondta, hogy nagyon jól áll rajtam a brand new cuccom... Szóval minden sima volt, megkajáltunk, majd még így is volt egy csomó időnk 9-ig, így addig neteztem, emailt csekkoltam, stb.

Reggel 9-et ütött az óra, elkezdődött a munka. Részletekbe nem mennék bele, de nagyon élvezetes volt. Külön egyeztettem a nekem kitűzött feladat miatt egy indiai fószerrel, aki nagyon készségesen segített is, magyarul sokkal okosabb lettem, mit is kell csinálnom, mi a helyem a rendszerben. Utána ebéd, a tegnap már jól bevált egyedi, igényeimnek megfelelően elkészített szendvicset ettem (tonhalas). Majd újra munka... ez tartott kb negyed 6-ig, mondhatom nagyon produktívak voltunk. Ezután egy este közös vacsorára mentünk, a (brick house nevű helyre), kb tizenvalahányan. Összetétel, 3 brazil, 1 amerikai, a többiek mindenki indiai, kivéve én. (Az étterem mellett közvetlenül egy Hooters van, amit nem fogok kihagyni ígérem Nektek :))) I must see that :) ) Csini lányok dekoltázzsal és rövid farmernaciban szolgálnak fel, és végtelenül kedvesek. Csirkeszárnyak fogyasztása után kimentem elpattintani egy cigit. Szerencsére mások is nyomták, nem voltam egyedül ezzel a rossz szokásommal kinn a szaunamelegben. Megláttam az egyik asztalon amcsi marbi gold-ot (light), gondoltam egy kérdést megér, hogy akar-e cserélni, kipróbálni, milyen a magyar marlboro, én meg kíváncsi voltam, milyen az igazi amerikai marbi. Innen kezdődik az este igazából :))) Invitáltak, hogy üljek le, dumáljunk, kikérdeztek honnan jöttem, miért jöttem, stb stb, aztán egymásnak osztottuk az eszet. Nagyon rendes fickók voltak. Minden dokumentálva, megszokhattátok tőlem, képek linkje ugyanaz lesz mint a tegnapi, amint befejezem a blogot, felnyomom a képeket is, és a blog alján lesz a link újra.

Odajött egy csaj (felszolgáló), és rendeltem egy jeges teát szokásomhoz híven, a két pasi masszívan itvott, vodka-kólát azt hiszem. Mondtam a srácoknak, nem semmi ez a hölgy. A végén fotózkodásig fajult a helyzet, plusz még egy előre legyártott "Card"-ot is kaptam, amit tisztelettel dedikáltattam Ashley-vel. A fotózkodásról annyit, hogy Ashley mellémállt, a bal oldalra, mondtam cseréljünk helyet. Ekkor elindult megint valami téma, hogy hogynem arról, miért akartam, hogy cseréljünk helyet. Nem ismerték a szokást, így nagyon tetszett neki, mit jelent, ha egy nő a jobb vagy a bal oldalodon áll. (Remélem itthon mindenki vágja, hogy bal oldalon két dolgot sétáltatunk, vagy kutyát, vagy kurvát), minden más a jobb oldalon kell, hogy legyen. Szóval jött a sok téma egymás után, érdekes volt az egész helyzet, nagyon élveztem.

Később visszamentem a csapathoz,  majd már Renatóval mentem ki újra dohányozni a korábban megismert pasikhoz. Bemutattam Őket egymásnak és folytatódott a duma, most R-t kérdezgették, mit keres itt, meddig lesz itt, hogy tetszik neki Texas, stb stb... Majd kitértem a sok tea miatt egy kétpercesre, mire visszaértem a dohányzóhelyre, már a fél csapat kinn ült (a munkatársak), és majdnem mindenki kezében cigi volt (ugye uraim mit tesz a sör)... egyre fokozódott a hangulat. Majd egy idő után a családos emberek hazatipliztek, néhányan még maradtunk (a brazilok, és az indiai lead-ünk). Ekkor már nem benn foglaltunk helyet, hanem kinn, mert a cigi lett a központi kérdés, meg a sőr. Mindta a főnökünk, hogy egy sör, annyira maradjunk... Később derült csak ki 2 óra múlva, hogy az az egy sör tényleg egy sör, de mekkora!!! Na ez a nem mindegy ecsém. Ilyet még nem láttam soha (lehet másnak tök alap, de én nem iszom sört, nem ismerem ki magam ebben a businessben)... Fotó az albumban erről is. Szóval maradtunk néhány órácskát, egyre folyékonyabban ment mindenkinek az angol, főleg a sörösöknek, de én sem panaszkodom, kezdek belejönni :) Az ottmaradottakkal nagyon jót beszélgettem, mindenféle témát érintve a teljesség igény nélkül: vallás, házasság előtti szex, ha lehetőség lenne rá, kinn maradna-e az USA-ban, texasi fegyvertartás, ilyesmi... Mikor kezdett a fél csapatnak attól az egy sörtől keresztbefordulni a szeme, taxit hívtunk. Meg is jött kb 20 percen belül, hazahozott, most meg itt vagyok és verem a billentyűzetet. Azt hiszem ma semmilyen negatív dologról nem tudok beszámolni, minden raj volt... Jah, még valamit elfelejtettem... a brazilok rákattantak a night klubra, hogy ők mennek... mondtam ezt MOST kihagyom, mert blogot kell írnom, de a következőből semmiképpen se hagyjanak ki... Persze mire a hotelhez értünk, már mind ásítozott, szerintem nem lesz semmi. Majd holnap megtudakolom tőlük... Az ötlet egyébként onnan jött (most jutott eszembe), hogy a 2 amerikai fickó, akikkel megismerkedtem - tudjátok a vodka-kólás, amerikai marlborós pasik - ők mondták korábbi beszélgetés közben, hogy az este további részét night klubban forgák tölteni, és ha akarunk menjük. Biztos ami biztos, gyorsan rákerestek a BlackBerry-n, hogy hol van a közelben valami elfogadható cicibár... Én is biztosra mentem, lekaptam a screent, fene tudja megtartani fejben a sok címet... just in case... 

Kb ennyi volt az este, fél 6-tól kb 11-ig ebben a bárban voltunk, utána 22 dolcsiért taxi haza, és kész. Kezdek elfáradni a napi 4-5 óra alvástól, de megbeszéltük, hogy holnap nem megyünk korán, 8:30-kor indulunk, szóval lesz időm most kipihenni magam azt hiszem.

Oh még valami.... mindig eszembe jut egy kis extra, ne haragudjatok: a taxiban felmerült, mit fogunk csinálni hétvégén.. még nem végleges a terv, de elvileg bérelünk egy kocsit, és elmegyünk valamerre, talán Austin, de ez már nem tiszta, a lényeg, hogy hívtak, tehát nem leszek egyedül, akárhová is tervezik az utat.

(A lényeg, mindjárt összeválogatom a képeket, a link a régi)

Amire érdemes figyelni, összefoglalva:

- 1 sör mekkora - segítek asztal közepén nagy hosszú valami

- Ashleyvel a közös kép, plusz a dedikált Card

- az amerikai vodka-kóla-nightklub pasik

- vacsoráról egy fotó

.. lehet több is lesz, de kb ezek amiket fontosnak tartok

 

Üdv a messziségből:

Mr. Laszlo Gyorkos, akinek sok ruhája van és nem törte fel az új cipője a lábát

 

U.I.: Boldog névnapot minden Hubának! :)

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr422232265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

omkarim 2010.08.19. 20:47:57

Na ez tényleg érdekes, mihelyst semmi gázos nem történik, nincs hozzászólás!!!!! Na de ilyet gyerekek!!!!! Legalább ha feltörte volna a vadi új cipő a lábadat. :-)) gondolom, akkor a közeljövőben jön a beszámoló a night club éjszakáról. Húúúúúúúúú de kíváncsi vagyok, meg a sok kommentre is :-)))) csá öcskös

o.zs 2010.08.19. 22:56:21

A post elején nem azt írtad, hogy rövid lesz? :)
Az amerikaiak tényleg mindent túlparáznak, de ilyen kötelező korlátmegfogás pl egy Ny-Mo-i állateledelgyárban is van...

Night club helyett meg blogírás....
:D

g3m1n1 2010.08.20. 01:16:40

@omkarim: A kommenteseket ne zaklasd már nővérke. Nem azért írom. Csak nincs kedvem - de legfőképpen időm - minden ismerősömnek személyre szabottan leírni mik történtek, azért döntöttem emellett. Főleg hogy csak akkor kommentelhetsz, ha regisztrál vagy. Én tuti nem regisztrálnék emiatt...

Nemlajos 2010.08.20. 15:57:11

tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P
süti beállítások módosítása