HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.20. 02:17 g3m1n1

Day #5

 Jó reggelt,

Boldog névnapot minden Istvánnak!

Most korábban kezdem a napi események megírását, ugyanis most van időm. Szerintem ha akarnám sem lehetne hosszú, mivel semmi sem történt.

Ma elcsíptem a reggeli időszakot, faltam egy jót, majd átslattyogtam a JW Mariottba a brazil barátokhoz. Hát nem egy sietős népség, mint általában a barátaim, a pontosságról ne is beszéljünk. Megegyeztünk tegnap este a taxiban, mire reggel 8:30-ra otaérek, már ők is lenn lesznek... a 3-ból egy tisztelt meg a pontosságával, de még Ő is a kezében fogott valami katyvaszt, amit majszolt reggeli gyanánt.... volt abban minden, eper, kukorica vagy zabpehely, az alján meg natúr joghúrt talán, enyhe mézes ízesítéssel... mi csak úgy hívjuk az ilyet, hogy sissy-food... magyarul nem férfiembernek való kaja. Gyenge fél óra késéssel megérkezett a másik kettő... se sorry se semmi... na de sebaj, ehhez nagyjából otthon is hozzászoktattak a barátaim, bár enyhe javuló tendenciát vélek mostanában felfedezni.

Mint reggel megtudtam a vezérünket - (indiai pasi, nevének jelentése Isten) - strip clubban kapta el a hajnali napsugár - illetve a 3 brazilból 2-t :) Hajnali 4ig buliztak, ahogy hallottam drága mulattság volt, de megérte. Szóval ezek után képzelhetitek nem volt valami nagy rohanás de azért haladtunk a munkával ahogy kellett. Az ebéd pizza volt, egész jó, legalábbis ebédnek megteszi, de azért nem egy LaGunából rendelt Palermó volt, az tuti... by the way, kaja.... ma kaptam a hírt, mire hazamegyek, lehet meglesz a lakásupgrade 2. fázisa. Konyha (már eddig is megvolt, mind a bútor, mind a konyhai gépek), de egyben még nem láttam ezeket. Mire hazaérek, RÁNTOTTA!!!!-készítési lehetődégem tetőfokára hág! Ez nem semmi... fürdőszobába valami polcszerű ilyen olyan valami, kéktükör tolóajtó, ami leválaszthatóvá teszi a nappalit-konyhát a lakás többi részétől, illetve a nappaliba is kerül mindenféle szekrényszerű dolog... nem sok, nem akarom túlzsúfolni a lakást, és mert nem is lenne többre pénzem.

Szóval 2 pizzaszeletnyi idő után a szokásos 2 cigi elpattintása volt, majd vissza a konferenciaterembe, ahol folytattuk a megfeszített munkát. 5 után nemsokkal hívtunk egy taxit és hazajöttünk. Megkérdeztem a taxist, mennyi a reptérre az út, potom 55 dolcsiért kivisznek... nem mondom hogy drága, mert gőzöm sincs milyen messze van a reptér, de ennyi pénzért már egy Dodge Chargert lehert egy napra bérelni, és akkor még egy bőséges kajára is marad pénzed... vagy tankolni.... mindegy, annyi amennyi, egyszer kell kimenni a reptérre, azt sem most lesz :) 

Még nem tisztázott, hová megyünk hétvégén, de a kocsi már megvan, legalábbis lefoglaltuk, egy Dodge Charger mellett tettük le a voksunkat, a kép csak illusztráció, semmilyen plusz információm nincs a kocsiról, csak az, hogy péntek este 6-tól vasárnap este 6-ig 74 dollárba kerül (4-en osztozunk eme nagy költségen) és nincs km, sem mérföldkorlátozás.

A mai este maradék részében pihengetek kicsit, mert este megyünk valami party-helyre Renatoval, a másik 2 brazil srác lustul... Kíváncsi vagyok, milyen itt a buli, majd beszámolok, de ez már csak max a holnapi blogba kap helyet, mára befejezem.

Üdv mindenkinek,

Mr. Laszlo Gyorkos, akinek kiderült, hogy mégsem lopták el a cipőspay-jét :)

Update...... Hajlani 3 óra, partybeszámoló :)))))

Az előbb felkelek,  ránézek az órára, hajnali 3 körül van... Réjöttem, hogy elaludtam a blog után, és most ébredtem... "I went bananas:)))" - új kifejezést tanultam a héten, mely megkattanást, megőrülést jelent... Szóval I went banana, mert le volt fixálva, hogy 9:50kor hívom Renatot, hogy indulhatunk e az esti bulira... Gyorsan felpattanok, belépek facebookra, hogy írok neki, hogy sorry, de elaludtam a bulit, mit ad Isten, levél vár, nem is egy...kettő:))

Az egyik Renatoé:

"Hey my friend...

Do you mind if we go banana tomorrow?

I'm working out now, but i'm feelling that I need to rest tonight... Or I will not be able to work tomorrow....

Call me if want... Or just send me a msg here..."

Mondanom sem kell, nagyon megörültem ennek, mosom kezeimet, én menni akartam, de puha vagy Renátó  :))))

Így most fenn vagyok, kattogok mint a térdem. Na de sebaj, gondoltam főzök egy teát, jó sok cukorral (a vacsi kimaradt). Kaja még van is a hűtőben, de inkább ahhoz már nem nyúlnék...tudjátok az a szendó meg fish&chips, amit még a CheeseCakeFactoryben dobozoltattam magamnak... De jó lenne ha friss lenne... De ez a vonat már elment....Viszont nincs mese, ma este buli lesz azt hiszem. Gondolom Nektek otthon milyen jó, Aug 20, tüzijáték, semmi munka.... ezt az ünnepet itt nem ismerik szerintem, így nekem még a mai napot végig kell húznom.... sebaj, zsír a munka. Unalmamban kattintottam néhányat a kecócól, nehogy kimaradjon, milyen körülmények között élek itt. Semmi extra, mint egy normál apartman, ami viszont plusz, hogy éjjel nappal megy a légkondi, így az elalvással nem lehet gond. A képek a szokott linken megtekinthetők.

Na megyek, elkészítem azt a teát, hátha csillapítja éhségem (jól megcukrozom), majd megnézek valami kozmosszal kapcsolatos filmet.

Kellemes ünneplést a magyaroknak. Lesz szép tüzijáték - ? - vagy a FB-os felmozdulásra - "halasszuk el a tüzijátékot az árvízkárosultak részére" történt valami valós megmozdulás is, és nem lesz "majális"?

Akármi is lesz, vagy épp nem lesz, de egy dolog szinte biztos, többségetek melózni nem fog... a fene a jó dolgotokat :) Aki dolgozna a szent ünnep ellenére is, annak kitartást, együttérzek veled cimbora!!!

Szép napot, visszabújok kicsit a tea után az ágyba

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr892234363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nemlajos 2010.08.20. 16:09:29

Tűzijáték lesz, de nem állami pénzen, hanem szponzoráltatva vagyon a mulatság, viszont a légiparádé helyett hajófelvonulás lesz (esetleg gyere Te is haza hajóval, ha ez ennyivel olcsóbb;)).
Most akkor Te írj a Laguna pizzájáról, mert már nem elsőként dicséred. Mekkora a közepes pizzájuk? És a Palermo a legjobb? (megnéztem, ízlésemnek bejön)

g3m1n1 2010.08.21. 00:41:20

@Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis.
Lehet hogy olcsóbb lenne a hajó Ilda, de akkor hogy veszíthetném el a csomagom? Illetve mikor érkeznék haza?
LaGuna pizzéria - palermó pizza: szeretem rajta a sajtot, azt hogy kifejezettem sós, csíp (kb egy éve még nem ettem meg a csípős cuccokat, ha egy kicsit is csípett, de mostmár rendesen kívánom). Az a házisonka természetesen nem az... nekem mondják őri gyereknek, mi az a házisonka... mindenesetre finom úgy az egész egyben. Általában kicsit rendelek, mivel egyedül vagyok, és kicsi az étvágyan, főleg nyáron. Az olyan pici amilyennek lenne kell... a közepes meg ennél egy fokkal nagyobb, a nagynál kisebb - ki gondolta volna ugye? - . Ajánlom figyelmedbe! És egy másik nagyon fontos dolog a Lagunával, hogy általában 20-25 percen belül megérkezik, ami 2 dolog miatt fontos. Az egyik, hogy még rohadt meleg mikor megkapod, akár télen is, a másik meg, hogy én mindig már az éhhalál küszöbén rendelek, akkor már nem bírnék ki egy órát, vagy akár többet. Ami miatt meg úgy szumma bejön, az meg az, hogy amint bemondom, hogy gy.laci vagyok, pizzát szeretnék rendelni, csak annyit kérdeznek, hogy lakásba, vagy irodába... ha magamnak rendelek 18 mp, ha más is kér, akkor általában plusz 6-7 mp-cel tovább tart így a rendelés... Ennyit a pizzáról :))) mint egy kisebb blog :))))))
süti beállítások módosítása