HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.09.01. 07:09 g3m1n1

Day #17

Good morning Hungary,

Ébredés után leslattyogtam a reggeliző helyre. Sok időm nem volt a kajálásra, ugyanis inkább picit tovább aludtam, de egy gofri így is belefért. Nem akarom ismételni magam, de a gofri királyságos :) Amit viszont "megmosolyogtam" az az a felfedezés volt, hogy a kész gofri milyen formájú.. eddig észre sem vettem, pedig vasárnap nem egyet készítettem. TEXAS alakú a gofri Texasban.. hihetetlen ugye? Miután elkészült, azonnal befedtem az egészet porcukorral, mivel ez a sok pufi amerikai cukor nélkül iszik eszik, de inkább iszik. A Regular tea az (mint utóbb kiderült), amit cukor nélkük készítenek... Akkor miért isszák kérdem én? Mindegy. Befaltam a cukros gofrit, majd tipli ki mert negyek kilenc körül járt az idő, gondoltam Sunny már epekedve vár... lófaszt! Cseszett jönni, mert valami dugóba keveredett, de rendes volt, küldött egy etióp kollégát értem :). Fennakadás egy szál se. Míg a taxira vártam, egy néges 6-7 éves kisfiút meg apróbb 3 éves körüli tesóját sasoltam. Édesek voltak, főleg ahogy a fiú vigyázott a hugira. Fotót nem mertem készíteni, mivel anyuka így is árgus szemekkel nézett, hogy mit "méregetem" őket, mint valami pedofil...(Anyuka 3szor betakart volna saját testével :) )

Beértem az irodába, meeting meeting hátán, alig volt időm egy egy cigire kipattanni, de nem volt gond, élvezetes volt az egész nap. Délután kérdeztem Ram-ot, hogy jön-e a pokerre. Mondta, hogy ne halmozzuk az élvezeteket, elvis a Hootersbe... JUHÉÉÉÉÉÉ megvan a pipa végre... Megérkeztünk, rendesen izgultam, még szerintem lámpalázas is voltam, jobban mint a NASA központban :) Kevesen voltak, nem volt valami nagy szám maga a feeling, de OTT VOLTAM. Életemben először láttam banánfát, majd a bejáratnál dudákat, nem is akármilyet. A kedvencemmel nemsikerült fotót készíteni (mikor feloldódtam, hogy mostmár fotózás következik, nem láttam sehol), de a többi csajjal sikeresen lefotóztattam magam... Nagy megkönnyebbülés volt, hogy ezen is túlvagyok :) By the way, csirkeszárnyat rendeltünk, de túl olajos volt, így ketten nem ettük meg a rendelt 10 db-ot, viszont mint megtudtam, a sörük nagyon finom...(nem saját tapasztalat, nekem elég volt életem 2 üveg söre álgólyaként gólyatáborban)... Nem volt cukrozott ice teájuk... minusz pont... De összesen akkor is 10 pontot adok a lárványra :))

Utána elmentem utolsó megmérettetésemre nagy mellénnyel, hogy na majd nyerek tuti, nem kockáztatok, csak ügyesen játszom... (szóval mostmár a Concert pubban vagyok, akinek nem esett volna le).. elkezdődött a játék, a "régi barátok" üdvözöltek, ami jól esett, hogy még mindig nem felejtették el... Elkezdődött a játék, a kedvenc dealercsajom osztott (mint megtudtam 4 éves kislánya van), előttem ült az a pasi, aki állandóan az iphoneját hallgatja aki keze által a múltkor kiestem flush vs straight flush ellen... most elkaptam, nem is maradt sokáig utána, csak annyit mondott, "REVENGE, YOU DESERVED IT" :)))

Jól haladtam, egy két király potot bezsebeltem... jött a szünet... ekkor nagyon jól álltam, főleg, hogy eddigi alkalmakkor sohasem jutottam el a szünetig azt hiszem... bejutottam a final table-re, ez is valami nem?. Mondanom sem kell, hogy hamarabb kiestem mint gondoltam, alul felül nyitott sorra nem jött be a tervem. Utána még maradtam egy fél órát, majd taxival (egy etióp) hazahozott. Zuhany, blog, aztán lassan szunya, mert reggel 6kor kell kelnem, 7től egy fontosnak tűnő meeting lesz. De legalább nem dolgozunk estig, korábban elmegyünk csoportosan valahová.... de azt nem árulom most el hová, legyen meglepi... Rájöttem, eddig mindig elárultam előre a terveket, aztán tiszta ciki, ha nem válnak valóra.. Ez alkalommal NEM!!!

 

El is köszönök, mert éjfél múlt, holnap (ma) eléggé kileszek, de a Hooterst meg kellett írnom, annak ellenére, hogy semmi extráról nem tudok beszámolni...(megjegyzem, extra azért volt... egyik-másik pincércsaj dekoltázsa nem mondható átlagosnak :))

Üdv mindenkinek,

Mr. Laszlo Gyorkos (aki bejutott este a Final table-re)

U.I.: Képek HERE!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr912263559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása