HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.28. 11:45 g3m1n1

Day #13

Jó reggelt,

Itt még tényleg reggel van (hajnali negyed 5 múlt), de menjünk csak szépen sorjában.

A péntek reggelem, hajnalom nem volt valami fényes. Valami miatt hajnalban felkeltem, aztán ébredés után egyből rájöttem, hogy valamim fáj. Már nem emlékszem, hogy a gyomrom, vagy micsoda, de valami benn nem volt rendben... (vagy lelkiismeretfurdalás, fene tudja). Aztán sikerült visszaaludnom, de az már nem volt az igazi. Így a péntek elég nyomira sikerült.

Reggel átmentem a Brazilok szállodájába, készítettem néhény fotót, ott milyen "volt" az élet, felvittek az 5.re, ahol a medence volt, meg a konditerem, lőttem egy két fotót, és indultunk munkába. Szerencsére nem volt nagy pörgés, táblamezőket egyeztettem, neveket találtam ki infoobjektumoknak, transzport kérelmet kértem, szóval azért csináltam valami produktívat is :)

 

Ebédbe elmentünk egy olasz étterembe. Az asztal hasonló volt a megszokotthoz, csak kínai nem ült az asztalnál. Pizzát ettem, nem volt vele gond, de kimagaslónak sem mondanám. Képzelhetitek, ha egy olasz étterem menüjén vagy egy pizza, meg van egy másik pizza, aminek kb az a neve, hogy amit Te választasz..(de a választék majdnem ugyanaz volt, mint ami feltétek a másik pizzán voltak... nem is tudtam melyiket válasszam :))))

Után megint kis munka, és 3kor leléptünk. Megtehettük ezt több okból is, az egyik, hogy a brazilok gépe indult haza, meg 7kor kezdtünk előző napon, vagy az azt megelőzőn, már ki emlékszik rá...

Szóval 3kor leléptünk, taxi, majd haza. Itthon megpillantván a tükörben a szörnyet ,nagy elhatározásra adtam a fejem. Megborotválkoztam kb 2-3 év után, eltűnt a körszakáll, a borosta. :) Utána hónom alá csaptam az elkezdett nagyon fasza maffiás könyvet és lementem a medence mellé, olvastam, fürödtem izzadtam, megint olvastam, barnulgattam (vagy csak szerettem volna), majd mikor már elvesztettem egy kilót, bejöttem az elnöki lakosztályba. Mikor bejöttem, akkor vettem észre, hogy az ágyamon meglepi várt :)) Na ezt meg kell tanulnom nekem is, így készítettem róla képet. Elefántot formált az egyik kedves takarítónő 2 kisméretű törölközőből, nagyon ötletes, azt kell hogy mondjam. A képek között fenn lesz blog után a fotó róla.. Akit érdekel, majd elmesélem hogyan kell elkészíteni, mert óvatosan kaptam szét a dekorációt, nem úgy, mint Foxi a lábtörlőt.

Csütörtök-péntek reggel azt hittem, hogy megérkezett az ősz Houstonba is, mert drasztikusan leesett a hőmérséklet, és napközben is elég kibírható volt a hőség, de péntek délutánra megint bedurrantott rendesen a Nap. Azért közeledik ide is az ősz szerintem, mert ez már olyan keserves meleg volt, nem az az odabasz!!!

Ruháimat nézve nemsokára utolér a végzet, és mosnom kell... Otthon ez nem okoz gondot, de itt nagyon nincs hozzá kedvem, valahogy az első napokra emlékeztet, amikor 1 pár zoknit kellett beosztanom :) Hol vannak már a régi szép idők :)

Este a medencés "buli" után gyorsan befogta az álommanó az orrom, elaludtam kb 7 körül, azért kuruttyolok most fenn ilyen korán. Tiszta GMT+1 időszámításra álltam át pillanatok alatt. Elalvás előtt még kicsit nézegettem a netet, hol is lehetne pipálnom, így persze elkezdtem a legközelebbi Hooters keresni. Meg is találtam, kb 5 km-re. Azt hiszem ma meglesz a pipa, nincs mese, itt a nagy lehetőség, meg éhes is leszek nagyon, mire kinyitnak. Utána azt hiszem elmegyek az állatkertbe, ami weboldaluk szerint egy napra zár csak be minden évben, és az nem most van szerencsére (karácsonykor).

Meglátjuk itt miféle állatok ólálkodnak, hátha valami érdekeset lencsevégre tudok kapni. Kb ez a szombati nap programa, azaz már a 14 napé, de a valós történésekről beszámolok, ezek csak a tervek. Illetve jó lenne lassan azt is megtudakolni, hogy a sok GAP cuccomat ki fogja kifizetni és milyen formában, gondolok itt a kezdeti "nehéz" napok ruhabeszerzéseire.

Kb ennyi történt eddig, majd este beszámolok, mi realizálódott.

Mr. Laszlo Gyorkos (aki ma végre újra pipál egyet a 4-es best-of listáról)

U.I.: a képeket is feltettem, klikk ide...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr942254023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása