HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.25. 05:47 g3m1n1

Day #10

Újra ittvolnék Béláim,

Az élet tegnap óta mit sem változott. Felkeltem, most már éreztem, hogy nem vagyok friss. Nem is bírtam annyit enni a megszokott reggeliből, de azért burkoltam rendesen most is. Időben lejöttek brazil barátaim, jött a taxi rendesen, beértünk a munkába. Egyre jobb az egész, egyre több feladatot kapok, amint egyre jobban kimutatom, hogy már nem csak kussolok, hanem vannak olyan dolgok, amire én jöttem rá.. és ez jó érzéssel tölt el. Nem kell nagy világmegváltó ötletekre gondolni, de az apróságokban a dolgok ereje.

Munka - cigi - ebéd - cigi... majd még egy két cigi munka közben, majd tipli vissza az apartmanomba.... óóóó majd elfelejtettem, azért egy dolog volt, amivel eddig még nem találkoztam, legalábbis ilyen mennyiségben... Esett az eső, de elég durván.. nagyon élveztem, ott álltam a folyosó üvegfalánál vagy 10 percet és csodáltam... nem is tartott sokkal tovább, de most tényleg picit lehűlt a levegő. Amint elállt az eső, azonnal melegedni kezdett, vágott még 1-2 villámot ide oda az Úr, aztán ennyi.

Lefeküdtem kicsit pihenni (2 rész Jim szerint a világ erejéig), aztán zuhany, és elindultam szerencsét próbálni... szó szerint. Elmentem a keddi pokerre is. Állati jó érzés volt, hogy a tegnapiak közül mindenki odajött és az újaknak mesélték, hogy megszoptam tegnap a flushömmel a straight flush ellen. Ma többen voltunk, így két asztalon folyt eleinte a játék. Most a főnökféleségem is ott volt - korábban érkezett mint én, le is szúrt, hogy mi az hogy ilyen későn megyek, mondta, hogy beugrott értem a hotelbe, hogy felvegyen, de nem találták a nevem a recepción a vendégek között, így elment a pubba, de ott sem voltam:). Délután elmagyaráztam neki a szabályokat, és előbbre jutott mint én, de ezzel azt hiszem le is lőttem a poént :)) A4-em nem volt elég 55 ellen... ilyen az élet :(((. Ram, a főnök még bennmaradt, a Final asztalnál esett ki, de amint láttam nagyon élvezte a játékot. Mikor kiesett, elindultunk haza, volt oly kedves, és hazahozott. Furán váltotta a sávokat és nem értette mikor mondtam, hogy nekünk az eredeti sáv a jó... ekkor derült ki, hogy azért nem találtak a recepción, mert abban a hotelben keresett, ahol én voltam elszállásolva...:))) Ilyen az élet.

Még este 11 sincs... de már nincs mit csinálnom... és írni sem tudok semmi érdekeset, mert semmi sem történt... Gondolkoztam is rajta az előbb picit, hogy most ezeket írjam le, vagy csak akkor kellene írnom, mikor van mit... elvesztettem a fő célját a blognak, napi rendszeresség a lényeg, hogy hírt adjak magamról, vagy at, hogy ha valami történik, akkor leadjam a drótot... na majd kitalálom, de ha már megírtam, akkor postolom.

Jó reggelt Nektek.

 

Mr. Laszlo Gyorkos (aki holnap túlzottan kipihent lesz)

 

U.I.: ha minden igaz, akkor holnap lesz a napja a Hootersnek... végre mégegy pipa... de még nem tuti!!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr352245540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása