HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.09.04. 01:18 g3m1n1

Day #18-19-20

 Halihóóó,

 

Hol is kezdjem... kimaradt 2 nap, már azt sem tudom mi volt... Na mindegy, akkor nagyvonalakban, aztán hátha megindul az élményfolyam. A kevés alvás megteszi hatását, főleg ha gyatra memóriával párosul, ezért is döntöttem anno úgy, hogy digitális pennát ragadok az élmények konzerválására. Saját magam is bekavartam azzat hogy day #.. mert ok hogy X, de ki tudja az milyen nap volt....(perszemire leírtam, rájöttem, hogy a post-dátum azért valamit jelent...:))) ) Oh, rájöttem. Utoljára a pókerről írtam, az meg csak kedden lehetett.. na megvan a fonál...

Szerda reggel 5:30-at írunk... NAGYON kómás voltam, de nincs mese, ébredni kell!!! 7-re be kellett menni egy korai meetingre. Kicsivel tovább tartott mint 1 óra, utána indult a nap igazából. Mondanom sem kell, hogy a reggeli aznap kimaradt, így 11 óra körül már kopogott a szemem rendesen (mind a kettő). Gyors ebéd, már nem tudom mi volt, majd 4 körül lepattantunk. Mostmár elárulhatom azt, amit Day #17-nél titkoltam:

Golfozni készültünk. Mint előző nap megtudtam, nem lehet csak úgy bemenni, megfelelő öltözék kell, gallér nélkül pl nem engednek be... Hogy miért jó izzadni galléros cuccban, nem tudom, de ezek szerint a burzsoá így határozott anno. Igazából csak gyakorlópályán voltam, nem játszottam lyukra :) A gyakorlópálya (majd a képeken láthatjátok) olyan, mint az ökrök az itatónál, szépen egymás mellett sorakoznak, és mindenki próbál minél messzebb ütni illetve irányítani a golyót. Nekem a legfontosabb volt, hogy eltaláljam, gondolom ezt eml0tenem sem kellett volna. 20 év alatt akár jó golfos is válhatna belőlem, de nem tervezem Tiger Woods életét élni... inkább 3 óra jetskizés, mint 1000 golfóra... Abban van az adrenalin, ez inkább csak 'pöcsáztatás medencében', nem magamfajta adrenalinfüggőnek való, de mindenesetre élvezetes. Annyiféle ütő van, ha egyáltalán így hívják őket. Nem tudom, hogy félreértettem e, mikor az ütőkről regélt az egyik kolléga, de mintha szendvics lenne a neve... de ez csak kitérő, lehet jól égetem magam... whatever. Ha eltaláltam a labdát, akkor csak annyi érdekelt, hogy milyen messzire megy, hogy hová az tök mindegy volt.. Mivel csak trainingpályán voltunk, így golfos kis elektromos kocsit csak kívülről láttam....... no azért képet persze nem voltam rest készíteni :) Kaptam pre-szülinapi ajándékként egy csodás kis golflabdát, remélem a vámnál nem tulajdonítják el mindjárt. Kb ennyi volt a golf, majd képeket is felteszek, de most nem nagyon van időm...

Már becsekkoltam a reptéren, elcsíptem a business váróban egy WIFI-t, így most elvagyok az utolsó élmények felidézésével... Meleg kaja a váróban, mindenféle italféleség... jajj de nagyon jól lennék, ha szeretném a whiskyket, meg mindenféle jó piát.. de így csak egy dobozos fanta jutott nekem... na majd erre visszatérek, de most haladjunk sorjában...

 

tehát a golfnál tartottam... ok, meg minden, de ennyi... szép a környék, nyugis, csendes az egész...that's all. Utána elmentünk a Champsbe, ettünk egy kis Sampler Plattert, volt azon minden, csak étvágyam nem nagyon volt. Az ájszteja cukormentes.. képzelhetitek milyen az íze, mikor a jéghideg, jégdarabokkal teli teát megspékelem egy kis cukorral... érdekes volt... nem is fogyott el... aztán egy long island icetea (vagy én csak a paraszt verziót ismerem, vagy nálunk van benne Cola is, ezt majd áruljátok el lécci), melynek színe olyan volt, mint az ökörhugy, íze is valami hasonló lehetett, de azért nem vagyok benne biztos, mert utóbbit még nem kóstoltam :) Lényeg, az sem fogyott el... rápróbáztam egy erdei gyümölcsös limonádéra is,, ízre megfelelt volna, csak addigra már nem voltam szomjas a sok próbálgatástól. Hazamentem, osztottam szoroztam, hogy kibírom-e hazáig mosás nélkül... és épp... még egy pár zoknim maradt is...

Utána hazavitt a kolléga. Ekkor már elég késő volt, de nem annyira, hogy nem menjek le a medencébe úszni egy kicsit.. kb 9 lehetett. Jól elvoltam, teljesen olyan érzésem volt, mintha azt a medencét nekem készítették volna oda, senki sem volt rajtam kívül. Élveztem egy kicsit a vizet, majd mentem lefeküdni. Ekkor csúsztam meg igazából a bloggal, mert a korai ébredés és a golfozás tűző napon olyan párost alkotott, ami nem engedte utána az élményeket a felszínre törni, de gondoltam sebaj, majd másnap bepótolom. (Ha jól számolok, akkor most szerda esténél járunk.)

Csütörtök (Day #18):

Normál ébredés, sokáig alvás, nem reggelizés, Taxi Sunnyval, munka, ebéd, majd munka és végül haza. Rájöttem, nincs mese, nincs caplatás semerre, irány pakolás... ELkezdtem mindent összehajtogatni, szortírozni, majd elkezdtem agyalni mit hagyjak Houstonnak, mert ha nem hagyok itt semmit tuti nem engednek fel a repülőre. Így is tettem... megváltam egy nadrágtól (70-es évek korabeli), egy torolközőtől, egy ingtől, egy rövidgatyától, majd cipő-box, tusfürdő, és végül legnagyobb fájdalmamra egy konyhakendőtől. Aki ismer tudja, hogy ez nálam létszükséglet... szóval szomorú vagyok egy kicsit, de meg kellett tennem a magasabb jó érdekében (azaz hogy hazajussak anélkül, hogy megfejnének vagy 100-200 dolcsival.)  Időrendben nem jól mondom, de már nicns kedvem beszúrni korábbra... miután hazaérkeztem a munkából, lementem egyből a medencétől búcsút venni egy kis pancsolás keretében.. Ekkor nem voltam egyedül. Egy fószer csalinkázott a vízben, ment össze-vissza mint a Chemotoxos légy, majd mikor kiszállt akkor lettem figyelmes arra, hogy kiköpött Azamat Bagatov, de komolyan. Hatalmas volt. Megkérdeztem mit csinál, azt mondta csak sétál, neki a víz ellenállása elég hogy gyúrjon... Na csak ennyi volt a visszacsatolás.. Szóval bepakoltam mindent, lefeküdtem aludni... 6 körül keltem, (meg közben hajnalban vagy 2x), hogy elmenjek a csapatnak a csecsebecséket beszerezni... (némi sikeres anyagi támogatás zsírozása után).

Ha leírnám mit kapnak a népek, nem lenne meglepi, úgyhogy ebből nem esztek blogosok :))

 

Ma munka 3-ig, persze a szokásos taxi, ebéd ilyesmi megvolt (észrevettétek, hogy cigit nem említettem mostanában???? :))) Nem azért mert leszoktam volna, - pedig jó lenne - hanem mert rámszólt a kedves olvasók egyike, hogy a cigis részeket nem kellene feltétlenül beleírni.. gondoljátok oda, hogy kb amikor volt 5 percem, mindig elrántottam egyet :)))) És többen is jelezték, hogy olyan nincs, hogy nem történt semmi, tehát azzal sem kezdhetem, hogy ma nem volt semmi :)))) micsoda szabályozott világ ez!!! :)))

15:00-ra Sunny már várt a taxival, jól eldumálgattunk útközben, elég nagy forgalom volt, de kb 50 perc alatt így is ideértünk a Bush Intercontinental Airportra. A nagy poggyásszal kezdtem, feladtam sikeresen.. pedig olyan stratégiával pakoltam be, hogy öröm lett volna videózni... fontossági sorrendben, legfelül a legszükségtelenebb cuccok, aztán "nélkülözhetőségi index" alapján csökkenő sorrendben a többi.. így ha azt mondják: "OVERWEIGHT", azonnal nyitom ki, és ami a kezembe esik, megy a kukába, amíg nem érem el a megfelelő súlyt... de ezek szerint jól szortíroztam szelektáltam előző este, ugyanis kérdés nélkül elfogadták, legalábbis nem szóltak semmit, és ha jól láttam, 24,4 volt a tömeg...

Mogyizás nem volt, de cipőt le kellett venni, 2szer átvizsgálták az ajándékos poggyászom...(AKKOR SEM ÁRULOM EL MI VAN BENNE NEM ÉRTITEK?!), majd továbbengedtek.... Jah, meg a késő poggyász miatt megkérdeztem mi a teendő, hogy egy kis fájdalomdíjjal kiengeszteljenek, egy nő mondta, várjak egy kicsi... hát nem kicsit vártam, de visszatért egy 75 dolláros csekkel. Ez mind szép és jó, csak senki nem tudta megmondani, hol tudom azt a csekket beváltani, mindegy, majd van egy 75 dollár értékű fecnim.. meg majd otthon utánanézek, hátha HUF-ra lehet konvertálni.

Várom már a becsekkolást, elvileg 20 perc múlva kezdődik, és 75 perc múlva indul is a gép... Addig kivárok itt... képet egyet kettőt készítettem... mivel sok mondanivalóm nincs már, így még lehet a golfos képeket is felteszem, meg ami azóta készült.

Itt a vége fuss el véle. Nem ígérem, hogy még lesz plusz blog bejegyzés az utazással kapcsolatban.. ha nem lesz valami extra történés az úton, akkor köszönöm mindenkinek a figyelmet, a folymatos aggódást az elmúlt szűk 3 hétben, remélem élveztétek a sztorikat, amelyek mind valós eseményen alapulnak, színezés nélkül!!!

Ha mégis lenne extra történés az úton, akkor sem biztos, hogy megírom, mert nem biztos, hogy egy darabban érek földet, de megígérem Nektek, tuti földet érek, vagy így vagy úgy! :)

Holnap elvileg du 3:30kor érkezem, barátaim jönnek elém, mi gond lehet?!

 

Pusszantás mindenkinek,

Mr. Laszlo Gyorkos (aki fél, hogy a business lounge-ban elfogyasztott ez meg az után szó szerint fosni fog a gépen).... betyár világot élünk:)))

 Képek itt.... ha lesznek... ha nem akkor a régieket fogjátok itt látni!!!

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr752270230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása