HTML

Lacosz in the USA

Napi történések

Friss topikok

  • g3m1n1: Sajna nem volt, ezek a brazilok nagyon lusták lettek a 2. hétre. De nem gond, mert hétvégén tutira... (2010.08.27. 16:35) Day #11-12
  • omkarim: Na mi van már el is hagytad a kék bolygót??? Nagyon eltűntél.vagy a szivar teljesen kinyúvasztott?... (2010.08.22. 10:18) Day #6
  • g3m1n1: @Nemlajos: Az indexen láttam az előbb a képeket, elég jónak nézett ki.. fotók alapján legalábbis. ... (2010.08.21. 00:41) Day #5
  • Nemlajos: tyű, akkor itt mindenkinek nagy valószínűséggel van blogja:P (2010.08.20. 15:57) Day #4
  • Nemlajos: @g3m1n1: Tökéletes:))) Köszönöm! (2010.08.18. 13:21) Day #3

Linkblog

2010.08.31. 02:40 g3m1n1

Day #14-16

Jó reggelt,

 

Előljáróban nagy terveimnek lustaságom vetett véget hétvégén. Ugye aki követte eddig a blogot, az tudja, hogy pénteken úgy leeresztettem, majd gyorsan elaludtam, hogy szombaton hajnali 3kor már  az ágyban kattogtam, mivel nem volt jobb dolgom, megírtam az aktuális blogot. Miután sikeresen befejeztem hajnali ténykedéseim, újra elkapott az álommanó, és valamikor 11 körül ébredtem fel. Elég nyomi voltam, picit túlaludtam magam.

 

Kezdésképp csobbantam egyet a lenti medencében, olvastam néhány oldalt a McMaffia könyvből, sütkéreztem, majd mikor már nem bírtam éhségemmel mit kezdeni, elmentem a Chilis-be. A szokásos oldalast rendeltem, a csini-fekete pincér kisasszony már megismert, kb kérdés nélkül hozta a mangó ízesítésű ice teámat. Kis különbség, amiről eddig nem ejtettem szót, hogy itt van mondjuk 2 dolláros ára az üdítőnek, de mire kiiszod, már hozzák is a másikat. Felár nélkül... Ez nekem nagyon jól is jön, mert ha pl Magyarországon elmegyek egy étterembe, nem az étvágyam hanem a szomjam dönt anyagi romlásba. Mire a kaját kihozzák, már legalább egyszer utánrendelek, és mint mindenki számára világos, egy normál étterem a piákon-üdítőkön keres a legtöbbet. Na ez itt nem így van szerencsére. 3 x fél litert lehajtok kaja előtt-közben-után, majd kérem a számlát, és megkérdezik, hogy akarok-e egy togo verziót... Először az országra gondoltam Elefántcsontpart mellett, aztán mivel ennek nem volt értelme, így egy ismeretlen, étlapon nem szereplő desszertre gondoltam, így mondtam, hogy köszi de nem. Én marha... Szombaton máshogy volt... nem azért mert megértettem, hanem mert láttam valakit kifelé slisszolni az étteremből egy bazi nagy kannával, amin volt a következő felirat: To Go... ekkor esett le, hogy nem lerántani akartak valami desszert árával, hanem egyszerűen "csomagolni" akartak a hosszú útra nekem egy kis folyadékot... Szóval most lecsaptam a lehetőségre, és kértem. Fel is tettem a szokásos helyre egy képet a "köcsögről". Mondanom sem kell, hogy úgy tele lettem, hogy a nap maradék részében minden tervem fuccsba ment, bár akkor még nem adtam fel, hogy este pipálok a Hootersben... de még este is annyira fullon voltam, hogy fel kellett adnom terveim a nap maradék részére is, és csak a medence mellett pihegtem.

Délután még elmentem a Galleriába, mert Tomi - Pótfater barátom megbízott Iphone 4-eshez HDMI kábel beszerzésével. Mivel tudtam, hogy van Apple store ott, gondoltam megsasolom, mit adnak ingyen, és kifürkészem a kábeleket. Jó magyarhoz hűen végignyomkodtam, vagyis érintgettem minden apple terméket, Iphone 4, IPAD, IPOD, minden ami csak létezik, de HDMI kábel nem volt.. mint kiderült nem is létezik hozzá. Az IPAD nem egy rossz cucc, de azért nem fogott meg... Olyan mintha a laptopot csak 90 fokban nyithatnád ki, aztán pócolni kellene az alját hogy a megfelelő szöget beállítsd és rendesen lásd a képernyőt. Szóval az elgondolás jó, de a megvalósítás nem 100-as azt hiszem. De aranyos kis jószág, szó se róla, csajozni a vonaton biztos jól lehet vele :)))) Majd ha gyakrabban járok haza, lehet ráveszem magam egy ilyenre :)))) De az évi 1-2 hazautazással azt hiszem nem hozná vissza a befektetést :)))

 Vasárnap hajnali fél 1 körül megérkezett Gábor, aki New Yorkből tért vissza, és du indult haza végleg a 3ésfél hónapos kiküldetése után, Magyarországra. Nálam aludt, mégiscsak hülyeség lett volna emiatt egy hotelszobát kivenni. Beszélgettünk érkezése után egy keveset, majd szunya... előtte még megbeszéltük, hogy lemegyünk reggelizni, ha törik ha szakad... 8-ra beszéltük meg az ébresztőt, (én 3 körül aludtam el)... annyi erőm volt, hogy lemenjek megnézni, meddig lehet reggelizni, és már húztam is vissza begyógyult szemeimmel az ágyamba. Nemsokkal 9 után sikerült véglegesen felkelni. Reggeli.... hát igen, minden nap egy felfedezés... 2 hét után rájöttem, hogy lehet gofrit enni, amit magadnak sütsz meg....(aki nem tudná, imádom a gofrit)... na mindegy, jobb később, mint soha... Annyira ráizgultam a gofrira (miután már jól bezabáltam rántottából), hogy betermeltem még 2 vagy 3 hatalmas  gofrit, amelyből az első nem annyira sikerült magyarul elég nyers lett... Mondanom sem kell, hogy a tele gyomromra, meg 2-3 gofrira nem kívántam mást, csak vagy 2-3 cigit, amit el is durrantottam sebtiben a medence melletti kis dohányzós szekcióban. Visszajöttünk a lakosztályba, majd Gábor elkezdte  a rengeteg (töménytelen) cuccát 23 kilós csomagokra szegmentálni, mérleg nélkül... (na kíváncsi is vagyok, hogy sikerült Neki hazajutnia)... miután minden elvileg sikerült, és minden tele volt, benézett a hűtőbe, hogy a reptérre indulás előtt igyon még valamit, amikor megpillantotta az előző este odatett kb 10 kilónyi csokit... PARA MI? :) Valahogy lelegyömöszölte a táskákba, jött a taxi, és elrepült...Ép persze a kiadós reggeli után megint eldöntöttem, hogy ma sem leszek éhes, Hootersnek lőttek hétvégén. Bele is nyugodtam... napoztam, olvasgattam, cigiztem, sorozatokat néztem, elvoltam. Este 6 után nemsokkal annyira tele voltam még mindig hogy elnyomott az álom.. szerencsére előre éreztem ezt, nem is volt ellenemre egy kis szunya, így beállítottam az órát este 8ra - gondoltam felkelek, aztán kiderül, mennyire vagyok éhes... tudjátok, a remény hal meg utoljára :) Nem voltam valami éhes, de tudtam, reggelre nagyon az leszek, ha a reggelivel akarom kihúzni egész vasárnap, így átpattantam a Galleriaba megint, a szokásos helyre (Chilis), a szokásos kajára és mostmár a kötelező ToGo-ra :) Végem volt mint a botnak, miután a 3X fél liter szokásos mangó ice tea landolt bennem az oldalassal, főleg hogy még deszit is rendeltem utána... nem is bírtam megenni, már az oldalas betette a kaput rendesen.

Este elaludni alig bírtam, mert tele is voltam, meg azt éreztem meggyulladok.. A szoba hőmérsékletét csekkolva (72 fahrenheit = 22 celsius) rájöttem,  nem változott semmi, csak a sok napozás kicsit megégetett és most az fűt, de kegyetlenül. Néhány univerzumos dokumentumfilm álomba ringatott, majd jött a hétfő reggel. Reggeli, taxi, beérkezés... Szerencsére épp valaki szabadságon volt, így nem kellett sokáig helyet keresnem magamnak, egyből akadt egy.  Elkezdődött végre a fejlesztés. Kisebb komplikációk léptek fel, de a végén tényleg elkezdődött :) Ebéd grillezett csirkemell  burger, sajttal baconnel, majd folytatódott a munka. Néha kaptam egy egy levelet, amire próbáltam válaszolni, de azért így nem az igazi. Elolvassa az ember, aztán kattog napokig...:)) Na de ez nem gond, mert a fejlesztés ezen szakasza nem valami érdekes, kezdeti dolgok létrehozása. Szóval kedves levélíró, ne hagyd abba :)))))

Reggel sütött a nap, aztán borult, dörgött nagyokat, de egy csepp könnyet sem láttam a felhők szeméból a földre csapódni... maradt a fülledt meleg. (nem zavaró benn, csak ha kimentem cigizni, akkor volt kellemetlen)

5:00-ra rendeltem egy taxit online...(azt hittem kirívó leszek, hogy pontban 5kor lelépek, de az iroda 90 %a már üres volt, mire eljött az 5 óra). Eddig mindenki ideadta a névjegykártyáját, kivéve egy, a néger pufi fater, aki azt mondta kínai. Sajnáltam, mert Vele tényleg jól eltelt az út a múltkor... erre nagy meglepetésemre mikor beültem a taxiba, rájöttem, hogy Ő az... ( a múltkor nem ezzel a kocsival volt). Most is jól eldumáltunk, megkérdezte hol vannak a brazilok... ezek szerint Ő is emlékezett valamire, ha nem is éppen Hungaryra :))) Megkaptam a számát, lezsíroztam útközben, hogy mostantől reggel meg este Ő hoz-visz, neki is jó, nekem is jó... tuti business. (zárójelesen megjegyzem, hogy a reggeli taxis fószer azt mondta, hogy ha ha kártyával fizetek, akkor plusz 10 % borravalót KELL adnom, mert neki a kártyás fizetés miatt levesznek a pénzéből...hozzáteszem, 16,5 dolcsira 18-at fizettem, szóval nem voltam messze a 10 %tól, de 19-et nem érdemelt.. A másik, hogy valakitől hallottam, hogy 3%-ot vesznek le kártyás fizetéskor (nem hivatalos adat) szóval kussolhat).. Na a lényeg, hogy Sunny hoz visz ezentúl, és a reptérre is Vele fogok menni, ha minden jól alakul, és gyümölcsöző lesz a kapcsolatunk. Most még korai lenne megkérnem, de nem megyek haza anélkül, hogy nem lenne egy közös képem Vele...:) Beszélgetéstéma: csajok, pénz, munka... Azt mondta, hogy nem látott még kék szemet életében... vagy a kiejtésem volt rossz, és rózsaszínt értett, de én kékről beszéltem mindenesetre, és arra mondta, hogy na olyat még nem látott...

Kb ennyi volt a szombat vasárnap hétfő... Hétfő lévén mehetnék pokerezni, de ma fáradt vagyok ahhoz is, holnap viszont megyek Ram-mal, szóval meglesz a nagy búcsúzkodás ott is :) A Hooterst még kipipálom mindenképp, szerintem szerdán vagy csütörtökön, aztán irány haza, készítek egy hatalmas rántottát a KONYHÁMBAN :))))

(Csak egy kis érdekesség: Gábor és kedves felesége New Yorkban voltak. Tervezték, hogy elmennek a Szabadság szoborhoz... sorbanállás szimulátor 2010, szokásos.. több felvonásos sztori, majd mikor kérték a jegyet, hogy a korona részbe is fel szeretnének menni, mondták, hogy oda már nincs jegy most. Mondták nem gond, mert úgyis csak holnap akarnak menni, ma csak a jegyet veszik meg, mire a válasz az volt, hogy NOVEMBERIG nincs jegy a koronába, mindent eladtak :))) Szóval aki novemberig New Yorkba készül, és oda akar eljutni, az tegyen le a koronáról, és elégedjen meg a talapzatról történő körbenézéssel.)

 

Most elköszönök, írok még néhány levelet, aztán szunya, holnap munka megint.

Mr. Laszlo Gyorkos (aki bízik abban, hogy holnap dobogós helyen végez a pokerasztalnál - hiú ábránd ugye? :) )

U.I.: Kimentem cigizni, képzeljétek mit láttam?! Egy idősebb tata kb a nálunk vidéken megszokott rozoga biciklivel tépett az úton... (na ezt a sietést úgy kell elképzelni, mint nagyapámat, aki kb olyan lassan megy a cangájával, hogy a falu csodájára jár, hogy lehet olyan lassan menni és nem felborulni... kb 2-vel megy az öreg :)) )

Másik, ami még eszembe jutott, hogy mindenképpen terveztem már korábban megírni, csak mindig elfelejtettem. Láttam az autópályán egy Suzuki SX4-et a minap... durva volt... Ki vetemedhetett erre, hogy itt SX4-gyel jár?:) Mire észbekaptam és bekapcsoltam a kamerát, már nem volt a látóhatáron... és nem azért mert olyan gyors volt, hanem mert a taxi úgy elszáguldott mellette... pedig betartottuk a sebességkorlátozást (65 mph).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lacosz.blog.hu/api/trackback/id/tr962260585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása